Mazda Hazumi: ideeauto

Selle energiast pakatava katsemudeli jaapanikeelne nimi kirjeldab õnnestunult auto iseloomu, sest see tähendab vibu moodi sirgu tõmbumist. Vahvale nimele vaatamata esindab sõiduk Mazda järeleandmatut insenerikunsti ja selle vormikeel kuulutab järgmise väiksema keskklassi uustulnuka saabumist. Disainikeel „KODO – Soul of Motion” on võtnud kompaktsema vormi, kaotamata kübekestki oma külgetõmbejõust.
Maailma esmaesitlusele tulev kompaktne väikeauto saab uue madala surveastmega diiselmootori. Uue SKYACTIV-D 1.5 tehnilised põhiandmed

  • Tüüp: neljasilindriline reasmootor DOHC, 16-klapiline otsepritsediisel
  • Töömaht: 1497 cm³
  • Silindri läbimõõt ja kolvikäik: 76,0 mm ja 82,5 mm
  • Surveaste: 14,8 : 1
  • Suurim võimsus: 77 kW / 105 hj pöörlemissagedusel 4000 p/min
  • Suurim pöördemoment: 250 Nm pöörlemissagedusel 1500–2500 p/min