KODO disain - sisu ja vormi täiuslik harmoonia

Jõuline ja dünaamiline kontuur, mis jälgib voolujoonelisust.

KODO kannab endas lihtsat ja loomulikku liikumist, mis on tulvil elujõudu ja emotsiooni. Tulevikus põhinevad sellel disainikeelel kõik uued Mazda mudelid. KODO muudab autojuhtimise täiuslikuks elamuseks, andes edasi auto kiirust, liikumise jõulisust ja hingestatust.

Mazda6. Intervjuu peadisainer Tamatani-san'iga

KODO disain. Inspireeritud loodusest

Heida pilt Mazda uuele väimusele.

TAKERI kontseptauto

TAKERI kontseptauto

Mazda uus disainikontseptsioon peegeldub ka Shinari sisemuses, kus on märgata osavate käsitöömeistrite kätetööd. Shinari on eelkõige juhi auto ning seetõttu on ka sõitjateruumis põhirõhk juhiistmel. Disaini jõuline dünaamilisus jätkub auto sisemuses ning päädib sõiduasendile keskendumises. Disainile annavad viimase lihvi kvaliteetsed materjalid ning kõik see kokku teeb autojuhtimisest uudse kogemuse.

Tänu õnnestunud disainile on Mazda Shinari auto, mis suhestub oma juhiga ning vastab täpselt tema vajadustele nii töö- kui huvisõitudel. Tunderikas Mazda Shinari on samas tark ja mõistlik auto – ehtne Mazda nii vormilt kui sõiduomadustelt.

Hämmastav välimus. Põnevad vormid mis rõhutavad võimu ja väledust

Läbi aegade on Mazda püüdnud oma autode disaini tuua liikumise tunnet. Uus disainikeel KODO jätkab seda suunda, lisades liikumisse ürgset jõudu, mida võib näha kõikjal looduses. Jõudu, mis peegeldub näiteks hüppeks valmistuvas kiskjas või traditsioonilise Jaapani mõõgavõitluse Kendo täpses ja teravas löögis. KODO püüab kinni just liikumise algushetkest vabaneva jõu ja ilu.

TAKERI kontseptauto

Soliidne, harmooniline salong. Kaunid vormid kohtuvad intuitiivse funktsionaalsusega

Täiesti uus, juhile orienteeritud Mazda6 salong on pisidetailideni läbimõeldud. Peamine rõhk puhtal joonel ja kasutusmugavusel.

Mazda6 Katsetades piire

Värvid ja mõned interjööri ja/või salongi elemendid võivad erineda tegelikust mudelist.

Kütusekulu ja CO2 emissiooni näitajad pärit laborikatsetest, mis vastavad EU regulatsioonidele. Tegemist on võrdlevate andmetega, mis ei pruugi kajastada tegeliku sõidu tulemusi.