Sõida koos, naudi koos

Koge kõrgemal tasemel sõidurõõmu uue Mazda CX-5'ga. Täielikult uuenenud disainiga nii seest, kui väljast, on meie uusim, keskmise suurusega linnamaastur sama mugav ja nauditav kaasreisijatele, kui see on juhile. Disainitud ja ehitatud ülistamaks sõdurõõmu, annab Mazda CX-5 kõigile reisijaile Jinba Ittai võimsa tunnetuse - vaideldamatu ühtsuse tunde juhi ja auto vahel.

KODO disaini arenduse ja võrratu viimistlusega välimus on julge ja sihikindel elava uue Soul Red Crystal metallikvärviga, samas, kui avar, inimkeskne salong on vaikne, peenelt viimistletud ning võrratult mugav nii teile, kui ka kaasreisijatele. Ideaalne pikkadeks lõbusateks väljasõitudeks pere ja sõpradega. Täiustatud i-ACTIVSENSE turvatehnoloogiaga saab igaüks lõõgastuda ning sõitu nautida.

Jagage ülimat sõidurõõmu.

* Näidud kohalduvad uue Mazda CX-5 150hj diisel manuaal mudelitele

Uuendus See teeb uue CX-5 nii ainulaadseks

KODO Disain

KODO Disain

Mazda's töötavad disain ja  masinaehitus  ühtses harmoonias, pakkumaks sõidurõõmu ning loomaks tugevat sidet auto ja juhi vahel. Sündinud KODO disainist, on uus Mazda CX-5 täis energiat ja liikumist ning pakub silmapaistvat aerodünaamikat, parimat sooritusvõimet ning juhitavust.

Soul Red Crystal on elav uus värv sügavuse ja viimistlusega, mida saab võrrelda suurepärase meistri kätetööga. Rõhutades auto KODO disaini ilu, on uus värvitoon erakordselt elav ning energiast pakatav.

KODO Disain

Omapärane disain ja sooritusvõime töötavad harmoonias.

Lisaks hide

KODO Disain

KODO Disain

Mazda's töötavad disain ja  masinaehitus  ühtses harmoonias, pakkumaks sõidurõõmu ning loomaks tugevat sidet auto ja juhi vahel. Sündinud KODO disainist, on uus Mazda CX-5 täis energiat ja liikumist ning pakub silmapaistvat aerodünaamikat, parimat sooritusvõimet ning juhitavust.

Soul Red Crystal on elav uus värv sügavuse ja viimistlusega, mida saab võrrelda suurepärase meistri kätetööga. Rõhutades auto KODO disaini ilu, on uus värvitoon erakordselt elav ning energiast pakatav.

SKYACTIV tehnoloogia

Võimas ja dünaamiline sooritusvõime.

Lisaks hide

SKYACTIV tehnoloogia

SKYACTIV Technology

SKYACTIV tehnoloogia on uuesti määratlenud meie autode efektiivsuse, jõu ja võimekuse. Dünaamiline juhitavus ning kompromissitu kütusekulu ühendavad CX-5's lõbu mugavvusega. Iga element mootorist käigukastini, kerest sõidudünaamikani on optimeeritud pakkumaks täiuslikku sõidukogemust.

Maksimaalseks kontrolliks on meie uuenduslik i-ACTIV nelikveosüsteem nõutuim süsteem, mis jälgib teeolusid 27 anduriga, prognoosimaks ja andmaks teile suurepärase veojõu just siis, kui te seda vajate.

MZD-Connect

Intuitiivne autosisene ühendus, mis seob teid välismaailmaga

Lisaks hide

MZD-Connect

MZD-Connect

Juhi ja auto vahelise lähedase suhte täiustamine jätkub intuitiivse infosüsteemi i-Connect abil. Hoides teid ühenduses teie muusika, sotsiaalmeedia ning sms'ide ja muuga tähendab seda, et saate rahulikult ja mugavalt sõitu nautida teades, et kõik, mida vajate, on vaid sõrmevajutuse kauguse.

Täiustatud ohutuse tehnoloogia

Täiustatud ohutuse tehnoloogia kaitseb teid kuhu iganes lähete.

Lisaks hide

Täiustatud ohutuse tehnoloogia

Täiustatud ohutuse tehnoloogia

Mazda lähenemine ohutusele ületab maailmaklassi taseme kaitsmaks teid ja teie kaasreisijaid. Meie täiustatud i-ACTIVSENSE ohutuse tehnoloogiad pakuvad lisaks turvalisusele ka Jinba Ittai sõidurõõmu.

Sõidu ajal annavad kaamerad ja sensorid teile lisakindlust avastades riske varakult, ennetades sellega õnnetuse juhtumise võimaluse. Uus Mazda CX-5 omab uusimaid ohutussüsteeme, sealhulgas värvilist Active Driving ekraani koos liiklusmärkide tuvastamisega Sport Nav mudelitel, kuvades kiirusepiiranguid ja muid liiklusmärke esiklaasi ekraanile hoidmaks teid kursis ning turvaliselt.

Galerii Avastage detailid  igast vaatenurgast

Piltidel kujutatud mudelite värvid ja interjööridetailid võivad erineda Eesti turul saadaolevatest.

Kütusekulu ja CO2 emissiooni info on reguleeritud direktiividega 1999/94/EY ja 80/1268/ETY + 93/116/EY. Mõõtmistulemuste puhul on tegemist kombineeritud katsetsükli tulemustega, mis arvutatakse võttes arvesse linna- ja maanteesõidu simulatsioonikatseid. Tegelik tarbimine võib testitulemustest erineda.