Sujuvam ja nauditavam sõiduelamus

Mazda6 sportuniversaali sõidudünaamika on ideaalselt tundlik ja tagab ülima sõidurõõmu. Tänu sellele, et SKYACTIV tehnoloogia kontrollib nii mootorit, käigukasti, keret ja veermikku, on juhitavus tundlik ja kerge ning kütusekulu väike. Mazda6 on varustatud mitme heliisolatsiooni täiustusega, mis vähendab märkimisväärselt sõitjateruumi kostvat müra. Seega, olenemata sellest, kas sõidate linnas või külateedel, tagab see universaal nauditava sõiduelamuse.


Mazda6 sportuniversaal on varustatud paljude uuenduslike ohutussüsteemidega*. Sõiduraja hoidmise süsteem annab märku, kui hakkate oma sõidurajalt väljuma, juhi tähelepanu hoiatuse süsteem jälgib teie sõitu ja annab märku, kui peaksite tegema puhkepausi, ning pimealamonitor koos tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteemiga annab teada, kui teie teele ilmub ootamatult sõiduk. Meie Mazda distantsradariga kiirushoidik hoiab eessõitvate autodega ohutut pikivahet ja nutikas linnapidurdusabi pidurdab automaatselt, kui liigute teisele sõidukile või jalakäijale liiga lähedale. 2017 Mazda6 on varustatud ka liiklusmärkide tuvastussüsteemi ja tagurduskaameraga.

* Kontrollige saadavust hinnakirjast.

i-ACTIV AWD - intelligentne nelikveosüsteem Kasutab 27-t andurit muutmaks Teie sõidukogemust veelgi nauditavamaks 

See nutikas nelikveosüsteem teab, mida juht soovib teha, see jälgib gaasipedaali asendit (juht soovib alustada liikumist või kiirendada), esirataste nurka (juht soovib pöörata) ning pidurivedeliku rõhku (juht soovib peatuda). Süsteem mõistab ka teepinna tingimusi, jälgides, kas sajab vihma või lund ning kas ilm on jää tekkimiseks piisavalt külm.


Selleks et tagarataste jõuseade reageeriks kiiremini, edastab pöördemomendi juhtsüsteem väga väikese koguse pöördemomenti tagaratastele isegi esiveo režiimis. Selle funktsiooni nimi on „ootel pöördemoment” ja see võimaldab süsteemil teha sujuva ja hetkelise ülemineku nelikveo režiimi, kui saab käsu edastada tagaratastele pöördemomenti. Valitud Mazda6 sportuniversaali 2,2-liitristel diiselmootoriga versioonidel on saadaval i-ACTIV AWD.

Piltidel kujutatud mudelite värvid ja interjööridetailid võivad erineda Eesti turul saadaolevatest.

Kütusekulu ja CO2 emissiooni info on reguleeritud direktiividega 1999/94/EY ja 80/1268/ETY + 93/116/EY. Mõõtmistulemuste puhul on tegemist kombineeritud katsetsükli tulemustega, mis arvutatakse võttes arvesse linna- ja maanteesõidu simulatsioonikatseid. Tegelik tarbimine võib testitulemustest erineda.