Dünaamilised sõiduomadused, meeldiv sõidukogemus

Teedrajavat SKYACTIV tehnoloogiat kasutav kompaktne linnamaastur pakub tõeliselt meeldivaid sõiduelamusi. Tänu meie tipptasemel mootori-, käigukasti-, veermiku- ja keretehnoloogiatele paistab uus Mazda CX-5 silma nii rafineeritud sõiduomaduste kui ka ökonoomsuse poolest.

Erilise veermikuga mudel on linnamaasturi kohta harukordselt stabiilne, hea juhitavusega, erk ja tundlik. Mootor ja käigukast tagavad dünaamilised sõiduomadused ja silmapaistva ökonoomsuse ning nelikvedu Active Torque All-Wheel Drive suunab võimsuse kõige suurema veojõuga ratastele. Kerge, kuid tugev kere kindlustab esmaklassilise turvalisuse ja suurepärase aerodünaamika.

CX-5 on linnamaasturite uus esinumber, mille juhitavus on tipptasemel ka kõige käänulisematel teedel. Lisasime jõulise sõidu nautijatele tootevalikusse 192-hobujõulise 2,5-liitrise SKYACTIV-G mootori.

Fookus SKYACTIV KERE

Kerge kuid tugev SKYACTIV KERE tagab turvalise sõidunaudingu

SKYACTIVI KERE
Kerge, kuid tugev kere tagab dünaamilisemad sõiduomadused

Püüame pidevalt sõidukite kaalu vähendada ja kere kaalu vähendamine on selleks üks põhilisi võimalusi. Kergemad autod on keskkonnahoidlikumad ning pakuvad nauditavamaid ja erksamaid sõiduelamusi. Tänu SKYACTIVi tehnoloogial põhinevale kerele on Mazda CX-5 tühimass oma klassi väiksemaid ning see on mudeli harukordselt nauditavate sõiduomaduste üks alus. Aga kõige tähtsam on, et turvalisuse arvelt ei ole järeleandmisi tehtud, sest SKYACTIVi kere põhineb uuel tehnoloogial ja uutel materjalidel, nagu näiteks ülitugev teras.

“Loodud puhtalt lehelt alustades pakub CX-5 meile ahvatlevat kombinatsiooni originaalsest stiilist ja suurepärasest sõidunaudingust.” - Car&Driver

Ühendades uuendusliku SKYACTIV Tehnoloogia linnamaasturiga on tulemuseks tõeliselt suurepärane sõidukogemus. Meie täiustatud mootori-, käigukasti-, veermiku- ja keretehnoloogiad pakuvad koos kütusesäästlikku sõidunaudingut. 

"Roolitunnetus, kaalu jaotamine, pöördemoment madalets pööretel - see kõik on suurepärane. Mida rohkem väljakutseid Sa CX-5le esitad, seda suuremaid väljakutseid ta ootab.” - Motor Trend comparison test, Mazda CX-5 oli 1. valik

“Mazda CX-5 - stiilne, hea varustusega ja mõnus juhtida - üks parimaid linnamaastureid.” - AutoExpress.co.uk

SKYACTIVi bensiini- ja diiselmootor SKYACTIVi bensiini- ja diiselmootor Koos SKYACTIVi käigukastiga pakuvad mõlemad jõuallikad tipptasemel sõiduomadusi

Kaheastmelise turboülelaaduriga SKYACTIVE-D diiselmootoril puudub turbomootoritele tüüpiline viivitus ning otsepritsega SKYACTIV-G bensiinimootoril on maailma suurim surveaste – tervelt 14:1 (surveaste on üks põhilisi sisepõlemismootori võimsust määravaid tegureid).

2.2 SKYACTIV-D diiselmootor:

  • 150hj/380Nm või 175hj/420Nm
  • CO2 emissioon: al. 119-144 gr
  • Kombineeritud kütusekulu: al. 4,6 - 5,5 l/100km

2.0 SKYACTIV-G bensiinimootor:

  • 160 või 165 hj
  • CO2 emissioon al. 139-155 gr
  • Kombineeritud kütusekulu al. 6,0 - 6,6 l/100km

2.5 SKYACTIV-G bensiinimootor:

  • 192hj
  • CO2 emissioon al. 165 gr
  • Kombineeritud kütusekulu al.7,2 l/100km

SKYACTIV-DRIVE

Koos SKYACTIV-DRIVE’i automaatkäigukasti ja SKYACTIV-MT käsikäigukastiga pakuvad meie SKYACTIVi mootorid suurepärast võimsust ja ökonoomsust. Käsikäigukast on saadaval nii bensiini- kui ka diiselmootoriga, automaatkasti pakutakse ainult koos diiselmootoriga. Esimene tagab kiire ja sujuva käiguvahetuse, teine pakub sportlikke sõiduomadusi.