Mazdal on Tokyo autonäitusel kaks esmaesitlust

  • Kompaktne luukpära idee-auto esitleb uut tehnoloogiat, sealhulgas SKYACTIV-X mootorit
  • Disaini idee-auto avalikustab KODO-disainikeelest inspireeritud järgmise mudelipõlvkonna visiooni
  • Näidatakse ka uut Mazda CX-8 ja Mazda MX-5 eriväljalaset

Mazda Motor Corporation esitleb 2017. aasta Tokyo autonäitusel (Tokyo Motor Show) kaht uut idee-autot: üht, mis tutvustab ettevõtte järgmise põlvkonna tooteid ja teist, mis kehastab järgmise põlvkonna disainisuundi. Mazda näitab 28. oktoobrist kuni 5. novembrini aset leidval näitusel, mille pressipäevad on 25. ja 26 oktoobril, avalikkusele ka uut SKYACTIV-X bensiinimootorit.

Kompaktne luukpära idee-auto, mis sulatab ühte järgmise põlvkonna tehnoloogia ja disaini, teeb Tokyos oma ülemaailmse esmaesitluse. Auto ühendab SKYACTIV sõidukiarhitektuuri ning järgmise põlvkonna tehnoloogia, mis põhineb Mazda inimese-kesksel disainifilosoofial ja pakub optimaalset funktsionaalsust. Sõidukile annab jõudu SKYACTIV-X mootor, mis on maailma esimene* laiemalt müüki jõudev kompressioon-süüdet kasutav bensiinimootor. Tulemuseks on erakordselt täiuslik dünaamiline sooritusvõime koos pilkupüüdva välisilmega.

Disaini visioon-mudel defineerib Mazda järgmise põlvkonna disainikontseptsiooni, mis järgib veelgi põhjalikumalt ülemaailmselt tunnustatud KODO disainikeelt, millega debüteeris 2012. aastal Mazda CX-5. 

Mazda paneb näitusel välja ka uue Mazda CX-8: kolme istmereaga cross-over linnamaasturi, mille SKYACTIV-D 2.2 diiselmootorit on oluliselt täiustatud. Samuti saab näha Mazda MX-5 Red Top eriväljalaset. Mazda CX-8 jõuab Jaapanis müügile detsembris. Mazda MX-5 esitleb tumedat kirsipunast lahtikäivat katust ja “auburn nappa” nahksisustust.

“Augustis kuulutasime välja tehnoloogia arenguvisiooni “Sustainable Zoom-Zoom 2030” - meie pikaajalise tehnoloogilise arenguvisiooni, mis paneb paika, kuidas Mazda loodab kasutada sõidunaudingut, auto meeldivuse põhialust, aitamaks lahendada inimeste, maakera ja ühiskonna ees seisvaid probleeme. Visioonis annab Mazda lubaduse oluliselt vähendada CO2 õhku paiskamist. Me usume, et parim viis seda eesmärki saavutada on vähendada emissioone päris maailma tingimustes, pakkudes segu sisepõlemismootoritest ja elektri-tehnoloogiatest ning võttes arvesse iga regiooni energeetikasituatsiooni ja energiatarbimist,” ütles Mazda esindusdirektor, president ja juhatuse esimees Masamichi Kogai. “ Meie tänavune väljapanek tähendab Mazda jaoks uue ajajärgu algust. Me esitleme idee-autosid, mis defineerivad Mazda uue põlvkonna sõidukite disaini ja tehnoloogiad. Nende seas on SKYACTIV-X – bensiinimootor, mis täidab globaalse autotööstuse pikaajalised unistused.”

Mazda annab 25. oktoobril samal teemal ka pressikonverentsi.

* Vastavalt majasisesele uuringule augustis 2017