2018 Mazda CX-3 – loodud pakkuma puhast sõidunaudingut

Juhile orienteeritud istumisasend Mazda CX-3-s on väga mugav ning loob auto ja juhi vahel ainulaadse sideme. Tänu sellele on iga sõit meie vilka ja kompaktse linnamaasturiga meeldiv sündmus.

Parim tehnoloogia

Mootoritehnoloogia SKYACTIV asetab Teid sõidukogemuse keskmesse, pakkudes väledust ja eriti head veojõudu. Meie uusima mootoripõlvkonna kompromissitu sportlik võimekus koos ainulaadse tõhususega teeb Mazda CX-3-st ideaalse kaaslase – seda nii linnatänaval kui ka linnast väljas.

Täiuslik viimse detailini

Töötame Mazdas väsimatult, et pakkuda Teile puhast sõidunaudingut. Selle eesmärgi täitmiseks oleme üle vaadanud auto iga detaili, et kehtestada uusi standardeid disainile, tehnoloogiale, ohutusele ja võimekusele.

Uuendus See teeb CX-3 nii ainulaadseks

DISAIN

DISAIN

Mazda CX-3 on uskumatult atraktiivne tänu auhinnatud "KODO – Soul of Motion" 'ist inspireeritud disainile. Eristuvad LED esituled ja esivõre hõbedase raamistikuga  annavad autole aerodünaamilise ja elegantse välimuse eestvaates samas, kui auto küljejoon annab tunnetuse kiirusest ja kiirendusest. CX-3'ga, mis on saanud ihaldatud "Red Dot Design Award" auhinna, on puhas rõõm sõita ning see väljendab täiuslikult tasakaalus disaini, mis muudab auto ja juhi üheks.

DISAIN

Mazda CX-3 uskumatult atraktiivne tänu auhinnatud "KODO – Soul of Motion" 'ist inspireeritud disainile.

Loe lähemalt hide

DISAIN

DISAIN

Mazda CX-3 on uskumatult atraktiivne tänu auhinnatud "KODO – Soul of Motion" 'ist inspireeritud disainile. Eristuvad LED esituled ja esivõre hõbedase raamistikuga  annavad autole aerodünaamilise ja elegantse välimuse eestvaates samas, kui auto küljejoon annab tunnetuse kiirusest ja kiirendusest. CX-3'ga, mis on saanud ihaldatud "Red Dot Design Award" auhinna, on puhas rõõm sõita ning see väljendab täiuslikult tasakaalus disaini, mis muudab auto ja juhi üheks.

JÕUDLUS

Mazda SKYACTIV tehnoloogia jätkab traditsiooniliselt hästi väljamõeldud tehnoloogia võidukäiku.

Loe lähemalt hide

JÕUDLUS

JÕUDLUS

Mazda SKYACTIV tehnoloogia jätkab traditsiooniliselt hästi väljamõeldud tehnoloogia võidukäiku. Redefineerides effektiivsust, tugevust ja jõudlust, tunnete alati, et olete autoga üks. See sisaldab Mazda G-Vectoring Control (GVC) täiustatud süsteemi, mis reguleerib mootori pöördemomenti. Lisaks juhitavuse ja stabiilsuse parendamisele vähendab süsteem ka vajadust rooli korrigeerimiseks ning selle erakordne teel hoidmise võime laseb juhil end tunda kindlana, mis teeb sõidu veelgi nauditavamaks.

MEELELAHUTUS

Side sinu ja sinu Mazda CX-3 vahel ühendab sind tee ja maailmaga.

Loe lähemalt hide

MEELELAHUTUS

MEELELAHUTUS

Side sinu ja sinu Mazda CX-3 vahel ühendab sind tee ja maailmaga. Ühenda enda mobiilseade ja naudi tuhandeid raadiojaamu üle terve maailma. HMI Commander'i abiga, mis asub esiistmete vahel, saate lihtsalt menüüs navigeerida kasutades selleks 7-tollis ekraani. Kõike seda saate teha kaotamata hetkeksi valvsust tänu esiklaasinäidiku infoekraanile.

TÄIUSTATUD OHUTUS

Mazda CX-3 aktiivne ja passiivne ohutussüsteem on disainitud teavitama teid mistahes ohust, vähendades sellega kokkupõrke riske.

Loe lähemalt hide

TÄIUSTATUD OHUTUS

TÄIUSTATUD OHUTUS

Mazda CX-3 aktiivne ja passiivne ohutussüsteem on disainitud teavitama teid mistahes ohust, vähendades sellega kokkupõrke riske. Selliselt saate maksimaalselt sõidurõõmu nautida. Tänu i-ACTIVSENSE süsteemile, mis kasutab muuhulgas radarit, saate enda end CX-3'ga sõites tunda ohutult. i-ACTIVSENSE sisaldab ka selliseid funktsioone nagu pimenurga monitor ja automaatne tark linnapidurdusabi süsteem. Mazda CX-3 on samuti varustatud eesmiste ja külje turvapatjadega ja dünaamilise stabiilsuskontrolli süsteemiga. Teekond ühest punktist teise ei ole kunagi varem olnud nii turvaline.

Piltidel kujutatud mudelite värvid ja interjööridetailid võivad erineda Eesti turul saadaolevatest.

Kütusekulu ja CO2 emissiooni info on reguleeritud direktiividega 1999/94/EY ja 80/1268/ETY + 93/116/EY. Mõõtmistulemuste puhul on tegemist kombineeritud katsetsükli tulemustega, mis arvutatakse võttes arvesse linna- ja maanteesõidu simulatsioonikatseid. Tegelik tarbimine võib testitulemustest erineda.