AUTO, MIS PEIDAB ENDAS ROHKEM KUI OOTAME

Uhiuus Mazda3 on suur samm edasi disaini ja innovatiivse tehnoloogia vallas. Esmatutvustus toimus Los Angeles Motoshow'l, erakordse isikupäraga kahes kereversioonis - sportlik hatchback ja elegantne sedaan. Ole esimeste hulgas, kes saab täiendavat infot. Anna soovist teada, registreerides allpool.

 OLE TOIMUVAGA KURSIS

Kohustuslikud väljad on märgitud tärniga

Uus Mazda3 tuleb Tallinna aprillis

Uhiuus Mazda3 teeb täna oma maailmadebüüdi 2018. aasta Los Angelese autonäitusel. Värske kujunduse saanud mudel saabub müüki 2019. aasta aprillis.

Uue Mazda3 kujundamisel on kasutatud täiuseni lihvitud Kodo disainikeelt, mis kehastab Jaapani esteetikat kõige ehedamal kujul. Kuigi üldist keredisaini iseloomustavad lihtsad ja puhtad vormid, panevad üle kerepinna liuglevad peegeldused ja valguse mäng kumerused elama.

Tulemus on rohkem vitaalsust kiirgav ja väljendusrikkam kui eelnevad Kodo disainiga mudelid. Hoolimata ühisest Mazda3 nimest on luukpäramudel ja sedaan siiski erinevad: luukpära disaini puhul on põhirõhk dünaamilisusel, sedaani välimust iseloomustab eelkõige väljapeetud elegants.

Mazda3 põhineb Mazda uuel kontseptsioonil SKYACTIV, mille väljatöötamisel võeti aluseks inimesele omane loomulik tasakaalutunne. Jõuallikate valikusse kuuluvad uusimad mootorid SKYACTIV-X, SKYACTIV-G ja SKYACTIV-D – kõik need tagavad sujuva ja vahetu reageerimise igas sõidusituatsioonis.

Lähtudes oma põhimõttest ehitada auto inimese ümber, on Mazda täiustanud kõige olulisemaid sõiduomadusi nii, et kõik – kiirendamine, kurvide läbimine ja pidurdamine – tunduks täiesti loomulik.

Mazda3, mida selle turule toomisest 2003. aastal on müüdud juba üle 6 miljoni , on globaalselt strateegilise tähtsusega mudel, mis on mänginud ettevõtte kasvamisel põhirolli. Mazda3 on suurendanud kaubamärgi populaarsust ja parandanud äritulemusi. See on pakkunud oma tuntud headuses sõidunaudingut autojuhtidele üle kogu maailma ning olnud üleilmne tootmise alustala firma kõigis tähtsaimates tehastes.

„Uhiuus Mazda3, millelt täna katte tõmbame, tähistab Mazda jaoks uue ajastu algust,” ütles Akira Marumoto, Mazda esindusdirektor, president ja tegevjuht. „Selle põlvkonna Mazda sõiduautod tõstavad auto omamise kogemuse uuele tasemele. Nende uute toodetega muudame Mazda kaubamärgi veelgi väärtuslikumaks ning jätkame tööd üha tugevamate sidemete loomiseks klientidega üle kogu maailma.“