Mazda toob Euroopa turul müügile kaks uut linnamaasturit

Mazda plaanib alates 2022. aastast laiendada oma linnamaasturite valikut. Järgmise kahe aasta jooksul tuuakse Euroopa turule kaks uut mudelit – Mazda CX-60 ja Mazda CX-80 – millele lisanduvad teistele turgudele mõeldud CX-70 ja CX-90.

Mazda hakkab uue laiendatud mudelivalikuga pakkuma linnamaasturite fännidele kõike, mida oodatakse, ühendades uutes mudelites kõige uudsemad lahendused keskkonnamõjude vähendamiseks, samas säilitades Mazdale omase sõidunaudingu. Uute Euroopa turule mõeldud mudelite kõrval toob Mazda nii USAs ja kui ka teistel turgudel müügile uued laia kerega CX-70 ja CX-90 mudelid ning väiksemate sõidukite gruppi kuuluva CX-50.

Uute Euroopa mudelite – Mazda CX-60 ja Mazda CX-80 – edu tagamiseks kasutatakse täiel määral ära Mazda ehitusplokkide strateegiat. Tegu on Mazda ainulaadse strateegiaga tipptehnoloogiate tõhusaks arendamiseks ja kasutuselevõtmiseks (luues “plokkidena” fundamentaalseid tehnoloogiaid), mis hõlmab Skyactiv tehnoloogiat, komplekteerimise planeerimist ja paindlikku tootmist.

Vastavalt kahe ja kolme istmereaga CX-60 ja CX-80 toovad Euroopas esimeste mudelitena juhtideni uudse pistikhübriidlahenduse, milles on elektrimootor kombineeritud otsese sissepritsega neljasilindriline bensiinimootoriga. Samuti tutvustatakse mudelites uue põlvkonna kuuesilindrilisi Skyactiv-X bensiini- ja Skyactiv-D diiselmootoreid, kombineerituna 48V hübriidajamiga, ühendades sedasi jõulisuse suurepäraste keskkonnanäitajatega.

Mazda plaanib 2025. aasta paiku tutvustada ka mitmeid uuel eksklusiivselt elektriajamite jaoks loodud platvormil arendatud mudeleid. Koos nende ja äsja tutvustatud mudelitega liigub Mazda plaanipäraselt eesmärgini kogu oma mudelivalik aastaks 2030 elektrifitseerida.

Uute mudelite kõrval jääb Mazda tootevalikusse ühe peamise mudelina ka valdkonna liidriks tõusnud ning hiljuti uuenduskuuri läbinud CX-5, samuti mängivad Mazda crossoverite valikus jätkuvalt võtmerolli ka teised mudelid nagu CX-30. Kogu mudelivalikut hoiavad klientide jaoks jätkuvalt atraktiivsena pidevalt arenev disaini, tooteuuendused ja kõige uuemate turvatehnoloogiate ja ühendusvõimaluste lisamine, et klientide vajadustest ja nõudmistest alati sammu võrra ees püsida.