
Hind alates 16 900€
Mazda2
Luukpära
Hind alates 16 900€
Luukpära
Hind alates 23 690€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 26 300€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 20 650€
Kompaktne linnamaastur
Hind alates 24 990€
Kompaktne linnamaastur
Hind alates 27 400€
Kompaktne linnamaastur
Hind alates 33 990€
Elektriauto
Roadster
RF
Leidke oma kohalik Mazda edasimüüja ja võtke juba täna ühendust.
LEIDKE OMA MAZDALooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATAOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDVarustus, mis väljendab isikupära ja lisab funktsionaalsust
VaataMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADJujiro Matsuda sündis 1875. aastal Hiroshimas ja oli 12 õest-vennast noorim. Tal ei olnud võimalik koolis käia ning ta kolis 13-aastaselt Osakasse, et töötada ja elada koos ühe sepaga. Sel ajal taipas ta, et soovib oma elu pühendada masinatööstusele. Ajendatud soovist õppida kõrgetasemelisi insenerioskuseid, asus ta tegema koostööd erinevate tehastega, sh laevatehaste ja arsenalidega. Masinate ja tootmise kohta uute teadmiste saamiseks külastas ta oma töövaheaegadel teisi tehaseid ja õppis ka sealt.
Jujiro asutas masinatööstusettevõtte „Matsuda Seisakusho“ 31-aastaselt, rentides pisikese, 33-ruutmeetrise lehmalauda. Äri ei käivitunud hõlpsalt. Jujiro sai teada, et toode, mille arendamisega ta aastaid tegeles, oli juba turul olemas, kuid see tagasilöök ei heidutanud tema otsusekindlust. Ta uuris olemasolevaid tooteid ja lõhkus need tükkideks, tegi mõned muudatused ja tutvustas eksklusiivset patenteeritud Matusda pumpa. Ta jäi truuks oma veendumusele, et kvaliteetsed masinad on kasutajatele rõõmu pakkuvate toodete tootmisel hädavajalikud ning importis ja tutvustas kõige aktiivselt kõige arenenumaid tootmismasinaid välismaalt.
1918. aastal läks 40ndates eluaastates Jujiro tagasi Hiroshimasse ja asutas ettevõtte „Hiroshima Matsuda Seisakusho“. Selleks ajaks oli ta tuntud ja austatud ärimees. Kaks aasta hiljem veendi teda ühinema vaevleva ettevõttega Toyo Cork Kogyo Co., Ltd. Ehhki see ei tegutsenud sektoris, millele Jujiro oli spetsialiseeritud, võttis ta väljakutse vastu. Ettevõtte taaselustamiseks pakkus ta välja uusi tooteideid, sealhulgas kokkupressitud korgist plaatide valmistamise. Pärast Toyo Cork Kogyo presidendiks nimetamist – endise presidendi asemele, kes pidi haiguse tõttu lahkuma – nägi ta vaeva uue korgitoote loomiseks, mida saaks kasutada soojusisolatsiooni- ja lööke neelava materjalina. Uued tooted aitasid ettevõtte tagasi rööbastele. Toyo Cork Kogyo äriedu oli aga lühiajaline. 1925. aastal hävis tulekahjus kogu tootmine. Jujiro seisis silmitsi suurte võlgadega, ent rohkem šokeeris teda tulekahjus hukkunud töötajate kaotus. Pärast seda traagilist juhtumit pöördus ta tagasi oma kire juurde ja otsustas ettevõtte uuesti üles ehitada, pöörates äri sellele, milles ta tugev oli – masinatööstusele, mille moto oli „eluaegne pühendumus ühele ettevõttele“. Oma enesekindluse näitamiseks nimetas ta ettevõtte ümber ja uueks nimeks sai Toyo Kogyo Co., Ltd.