Erakordseteks kogemusteks on vaja erakordseid mootoreid – mootoreid, milles on sama palju hinge kui autos tervikuna. Meie tehnoloogia Skyactiv põhimõte on järgmine: ei mingeid juhuslikke detaile. Keskendume ainult täiuslikule sõidurõõmu, tippjõudluse ja efektiivsuse sümbioosile. Vajadusel seame ka pisidetailid kahtluse alla ja kujundame need ümber, et saavutada suurem eesmärk – see ongi tehnoloogia Skyactiv.
e‑SKYACTIV X tähendab, et selles on ühendatud bensiini- ja diiselmootori parimad omadused. Uue põlvkonna revolutsioonilise jõuallikaga bensiinimootor e‑SKYACTIV X ühendab diiselmootori ökonoomsuse, suure pöördemomendi ja kiire reageerimisvõime vabalt pöörleva bensiinimootori omaduste ning sujuva tööga.
Mazda hübriidtehnoloogia M-Hybrid tagab sujuvama sõidu ja vähendab kütusekulu, taaskasutades aeglustamisel kaotsi minevat energiat, näiteks pardavarustuse toiteks.
2,5-liitrised bensiinimootorid e-SKYACTIV G (140 hj) on varustatud silindrite desaktiveerimise ja Mazda hübriidtehnoloogiaga M-Hybrid. 2-liitrine mootor on asendatud 2,5-liitrise mootoriga e-Skyactiv G (versioonidel 122 hj ja 150 hj). Mootorid e‑SKYACTIV G on nüüd varasemast efektiivsemad – tekib vähem heitmeid ja need on parema pöördemomendiga. 2,5-liitrine e-Skyactiv G pakub rohkem sõidurõõmu ja mugavust ning on osa Mazda laiapindsest lähenemisest, et vastata turu nõudmistele ning täita rangemaid heitmenorme.
Meie diiselmootoritel e-SKYACTIV D on erakordselt madal surveaste ja nii on need ühed efektiivseimad jõuallikad igapäevastes sõidutingimustes. Uusim tehnoloogia vähendab heitmeid ja müra ning parandab mootori reaktsioonivõimet.
Ainulaadne e-SKYACTIV R-EV ühendab seeriahübriidide ja sujuva täiselektrilise sõidu parimad omadused, pakkudes naudingut nii igapäevastel kui ka pikkadel sõitudel. Täiselektriline süsteem on varustatud lisageneraatoriga, mida toetab kompaktne rootormootor – see pikendab sõiduulatust ja võimaldab nautida sujuvat teekonda ilma laadimisstressita.
Kasutame täiustatud tehnoloogiat, et uurida, kuidas inimesed sõites liiguvad ja reageerivad. Seejärel toome insenerid ja disainerid kokku, et kujundada salonge ja juhiistmeid inimkeskse lähenemise alusel. Kui sõit tundub loomulik ja pingevaba, tekib auto ja juhi vahel täiuslik harmoonia.