• Maksimaalsed punktid täiskasvanute ja laste ohutuse kategooriates
• Tipptasemel AEB-süsteemi (autonoomne hädapidurdus) jõudlus jalgratturite ja mootorratturite kaitsmisel
• Sõitjate jälgimissüsteem sai positiivset tunnustust
16. oktoober 2025. Täiesti uus Mazda6e saavutas Euro NCAP viimastes testides maksimaalse viietärni ohutushinnangu. Täiskasvanute ja laste ohutuse kategooriates sai Mazda uus täiselektriline mudel suurepärased 93%. Mazda6e hinnati ka 74% haavatavate liiklejate kaitse eest ja 77% ohutusabisüsteemide eest.
Mazda6e 93% tulemus täiskasvanute ohutuses sisaldas maksimaalseid punkte külgbarjääritestides ning head või piisavat kaitset kõikidele olulistele kehaosadele raskemas külgpostitestis. Külgmiste kokkupõrgete korral sõitjate vahelisi vigastusi vähendav turvapadi pakkus head kaitset juhile ja kõrvalistujale. Esi- ja tagaistmete peatugede konstruktsioon näitas head kaitset piitsahoovigastuste vastu tagant otsasõidu korral.
Laste ohutuse kategoorias sai Mazda uus viieukseline luukpära samuti 93% üldhinnangu ning maksimaalsed punktid kokkupõrketestides (eesmine ja külgmine) kuue- ja kümneaastaste laste mannekeenidega. Laste turvavarustuse korrektne paigaldus – CRS paigalduskontroll – sai samuti maksimaalsed punktid ning Mazda6e sõitjate jälgimissüsteem, mis hoiatab juhti autosse jäetud laste eest, sai positiivset tunnustust.
Haavatavate liiklejate kategoorias pakkus Mazda6e enamasti head või piisavat kaitset jalakäijatele. Autonoomne hädapidurdus (AEB) ja rajahoidmissüsteem saavutasid maksimaalsed punktid mootorratturite kaitsmisel. Sõiduk sai häid tulemusi ka jalgratturite kaitsmisel tänu AEB-süsteemile ja kõigi külguste avamise hoiatustele, saavutades selles kategoorias 74% üldhinnangu.
Mazda6e ulatuslik täiustatud juhiabisüsteemide (ADAS) valik aitas saavutada tugeva 77% ohutusabi hinnangu. AEB-süsteem reageeris hästi teistele sõidukitele. Standardne juhi seisundi jälgimissüsteem tuvastas väsimuse ja hajameelsuse, rajahoidmissüsteem korrigeeris sujuvalt sõidusuunda ning kiiruseabi süsteem tuvastas kohalikke kiiruspiiranguid.
Mazda6e sõiduohutusele aitavad kaasa ka madal raskuskese, ideaalne 47:53 kaalujakaal ning suurepärased sõiduomadused. Juhtkeskne kokpiti disain ja arenenud inimese-masina liides (HMI) aitavad juhil keskenduda. Täiesti uus Mazda6e ühendab Jaapani filosoofia, läbimõeldud disaini ja tipptasemel tehnoloogia, pakkudes elektrilist sõidukogemust, mis on rafineeritud, mugav ja turvaline.