
Vaikne
Keskenduge sõidurõõmule – elektriautoga sõidate vaikselt, ilma mootorimürata.
JAAPANIS LOODUD TÕELISELT ERILINE PISTIKHÜBRIID
Selle aasta alguses avas Mazda oma ajaloos uue peatüki ja tõi turule esimese elektriautomudeli MX-30, mida tutvustati eksklusiivse veebiülekande vahendusel nüüd ka Eesti klientidele. Mudelil on ainulaadsed mootori- ja disainielemendid ning nimi MX – Mazda kasutab neid nimetähti ainult tõeliselt erakordse kontseptsiooniga sportlikel mudelitel.
Uus ja põnev Kodo disaini tõlgendus tõestab, et lihtsuses peitub ilu. Põhijooned, minimalistlikud kumerused ja sõbralik ilme teevad meie esimese täiselektrilise auto ligipääsetavaks, kuid see on vaieldamatult Mazda. See lähenemisviis toob esile silmapaistvad vabastiilis uksed ja ülimalt vormitud esituled.
Mazda MX-30 juures oleme läbi mõelnud iga detaili. See sisaldab režiimide Mode 2 (laadimiseks tavalises pistikupesas) ja Mode 3 (spetsiaalne seinale paigaldatav laadija) kaablit ning sellel on alalisvoolu ja vahelduvvoolu tugi nii kodus kasutamiseks kui ka kiirlaadimiseks teel olles.
Tuginedes meie lähenemisviisile, valisime õige suurusega aku, mis vastab Teie igapäevastele vajadustele ja vähendab ka süsiniku mõju toote elutsüklile. Keskmine eurooplane sõidab päevas 48 km ja seega on 200 km läbisõiduulatust piisav igapäevasteks toiminguteks – loomuliku sõidutunnetusega.
Keskenduge sõidurõõmule – elektriautoga sõidate vaikselt, ilma mootorimürata.
Elektrilise MX-30-ga on soodne sõita – 100 kilomeetri läbimiseks kulub umbes 1,5-2 eurot.
Elektrilise MX-30-ga saate tasuta parkida peaaegu kõikides avalikes parkimiskohtades. Mistahes ajal.
Sõitke oma elektrilise MX-30-ga spetsiaalsel, elektriautodele mõeldud sõidurajal ja vältige ummikuid.
Täiselektriline Mazda MX-30 sai viimases Euro NCAP 2020 testis maksimaalse tulemuse – 5 tärni. Mazda MX-30 oli edukas kõikides testikategooriates, eriti aga täiskasvanud ja alaealiste reisijate turvalisuse testis, vastavalt skooriga 91% ja 87%. Täiskasvanud Reisija Turvalisuse kategooria 91% oli parim tulemus kõikidest Euro NCAP 2020 programmis testitud sõidukitest.
Meie lähenemisviisi kasutati sobiva suurusega aku loomiseks, et see vastaks Teie igapäeva vajadustele ja oleks keskkonnasäästlik. Mazda MX-30-l on täielik pöördemoment paigalseisust ja spetsiaalselt elektrimootorile loodud pedaal intuitiivse sõidutunde saamiseks.
MAZDA MX-30 salong on loodud meeldima, keskendudes koosolemise kogemusele. Voolujooneline keskkonsool ja kvaliteetsed materjalid loovad pikaaegse mugavuse ja ilu. Taaskasutatavad materjalid lisavad nutikust ja vastupidavust.
Mazda MX-30 on sisustatud Jinba Ittai vaimuga. Näiteks tagab spetsiaalselt loodud elektriline veojõukontrollsüsteem G-Vectoring Control Plus täpse ja tundliku juhtimise. Täpselt kalibreeritud (umbes 50/50) kaalujaotus tagab kindla ja lineaarse sooritusvõime maanteel. Ja sõidukiarhitektuur e-Skyactiv pakub paremat sõiduelamust.
MAZDA MX-30 akule kehtib 8-aastane või 160 000 km läbimise garantii. Võite kindel olla, et Mazda tagab kvaliteetse ja pikaajalise elektriauto sõidukogemuse.
Meie garantiiga olete kindlustatud.
Mazda MX-30 aku on hoolikalt valitud, et vähendada keskkonnareostust, tagades samal ajal linnainimesele piisava läbisõiduulatuse.
See kõik on osa Mazda pühendumusest aidata säilitada ilu maakeral ja saavutada CO2 heitkoguste oluline vähenemine.
Miks minna üle tavaliselt autolt elektriautole? Mazda MX-30 ei ole pelgalt ainulaadne Mazda sõidukogemus, lisaks on sellel harmooniline salong, kus on kasutatud looduslikke ja taaskasutusmaterjale. Mis peamine – see on emissioonivaba. Kokkuvõttes parim valik!
Kas Teil on küsimusi Mazda MX-30 või üldiselt täiselektriliste autode kohta? Näiteks läbisõiduulatuse, laadimise või aku kohta? Leidke need ja muud üksikasjad meie korduma kippuvate küsimuste (KKK) lehelt.
Fotol kujutatud mudel võib veidi erineda meie turul olevatest automudelitest. Piltidel olevad värvid ja mõned salongidetailid võivad erineda turul olevatest autodest. Tarvikute hinnad võivad olenevalt turustuskohast erineda.
* Laadimisajad sõltuvad erinevatest teguritest, sealhulgas kasutatava laadija väljundist, ümbritsevast temperatuurist ja aku olekust.