Harmoonia tehnoloogias

Pistikhübriidid (PHEV)

On aeg uuendused teedele tuua. Mazda mudelivalikus on tulevik juba käes.
Kütusesäästlikkus, madalad heitgaasitasemed, meeldiv juhtida kui ka kaasreisijana sõita. Need on sõnad, mis kirjeldavad kõige paremini Mazda pistikhübriidautode (PHEV) olemust. Mazda PHEV-id, mis on loodud ühendades Jaapani inseneeria pikaajalised traditsioonid nüüdisaegse tehnoloogiaga, joonistavad ümber teie sõidukogemuse kaardi.
Tundke roolis istudes suurepärast dünaamikat, nautides samal ajal väikest kütusekulu MX-30 R-EV pistikhübriidiga, mis on valmistatud üksnes Euroopa turu jaoks. Või hüpake avarasse CX-60 PHEV-i, et nautida neidsamu häid omadusi. Kogege, kuidas reisimugavus seguneb meeldiva sõidudünaamikaga. Registreeruge proovisõidule kohe!

Mis on pistikhübriid - PHEV?

Akronüüm PHEV tähendab Plug-in Hybrid Electric Vehicle ehk pistikhübriidautot. Nendel autodel on jõuülekanne, mis ühendab endas nii sisepõlemismootori kui ka elektrimootori. Pistikhübriidis töötavad need süsteemid kooskõlas ja suudavad pakkuda mõlemast parimat. PHEV-id töötavad korraga ainult elektri või ainult sisepõlemismootori jõul.

Mazda pistikhübriidid pakuvad:

  • Väga hea kütusesäästlikkus
  • Suurepärane sõidudünaamika
  • Kohanevus juhi vajadustega reaaltingimustes
  • Sobilik nii linnas kui ka maanteedel sõitmiseks.

Kuidas üks PHEV töötab?

Lühikesi vahemaid läbides valib pistikhübriid oma energiaallikaks elektrimootori. Elektrimootori toiteallikaks on spetsiaalne laetav aku. Kui aku tühjeneb või saavutab oma võimsuse (nt teatud kiiruse), võtab sisepõlemismootor töö üle. See hoiab ära elektrimootori ebaefektiivse töö ja energia raiskamise. See harmooniline ümberlülitumine tagab meeldiva sõidudünaamika ka suurematel kiirustel.

Lühidalt öeldes proovib PHEV jõuülekanne kõigepealt kasutada elektrienergiat. Teie auto käivitub ainult elektrirežiimil ja proovib madalatel kiirustel kasutada ainult elektrienergiat, suurendades seeläbi kütusesäästlikkust.

PHEV-sid saab laadida sõidu ajal ja ka välisest allikast. Selleks ühendage see välise toiteallikaga, näiteks laadimisjaama või tavalise pistikupesaga. See tähendab, et Mazda PHEV-i saab hõlpsasti laadida ka kodus.

 

PHEV-ide eelised

Mis on CX-60, Mazda valikust ühe populaarseima PHEVi poolt pakutavad eelised?

Cx 60 In Action
VÄHENENUD HEITGAASID
Pistikhübriidmaastur CX-60 rõõmustab suurepärase sõidudünaamika ja madala CO2-jalajäljega. Hübriidrežiimis mõõdetuna on CO2 heitkogused vaid 33 g/km*, mis on palju madalam, kui täissuuruses linnamaasturilt oodata võiks. Auto tulevikuks, saadaval juba täna! *2,5-liitrine E-SKYACTIV PHEV mootor koos 8-käigulise automaatkäigukastiga.
Cx 60 Homura Intro Image
PUHAS SÕIDURÕÕM
Koos toodavad elektri- ja sisepõlemismootorid 327 hj ja 500 Nm pöördemomenti. See võimaldab CX-60 PHEV-il kiirendada paigalt 100 km/h-ni vaid 5,8 sekundiga*. See on vaieldamatult parim näitaja Mazda valikus! *2,5-liitriline E-SKYACTIV PHEV konfiguratsioon.
Cx 60 Co2 Balance
ÖKONOOMNE
See on enamat kui lihtsalt ruumikas linnamaastur. See on enamat kui lihtsalt rajaleidja, kes ületab kõik ettesattuvad takistued. Vaid elektri jõul läbib teie CX-60 E-SKYACTIV PHEV 2,5 63 km* ja täis kütusepaagiga saate läbida sadu kilomeetreid**. *-Energiatarbimine on 17.1 kWh/100 km **-Kombineeritud kütusekulu on 1,5 l/100 km.

Uus MX-30 R-EV – igapäevasõitudeks täielikult laetud

Mazda on lisanud oma pistikhübriidide valikusse ainult Euroopa linnadesse loodud linnamaasturi MX-30 R-EV. Nagu Mazdale omane, pole tootja hoidunud tegemast julgeid tehnoloogilisi otsuseid selleks, et luua autojuhtidele ja omanikele maksimaalset väärtust.
See pistikhübriid kasutab nüüdseks ikooniks saanud Mazda visiitkaarti – rootormootorit. Selle tehnoloogia on tuntud muidugi tänu kuulsate Mazda sportlikute RX-mudelitele ja Le Mansi võiduka 787B-le. Uuel MX-30 R-EV-l töötab rootormootor generaatorina. Rattaid veab alati elektrimootor, seega on tõhusus kõrge ja heitgaasid madalad.
Kui otsustada, millised pistikhübriidid uuenduslikkuse poolest silma paistavad, omab MX-30 R-EV kindlasti esikohta.

UUS TEHNOLOOGIA JA AJATU TÖÖKINDLUS

MIS TEEB MX-30 R-EV ERILISEKS

Atraktiivne Mazda MX-30 R-EV on ehitatud Jaapanis ja paistab silma tõeliselt erakordse pistikhübriidautona. See auto loob ise piirjoone hübriid- ja elektriauto vahele. See ühendab elektrisõidukite ökonoomsuse ja tõhususe, säilitades samal ajal paljud sisepõlemismootori eelised. See on suurepärane näide sellest, kuidas põlemis- ja elektrimootorid võivad töötada sünergias, isegi erisugustes konfiguratsioonides.

Mx 30 Autumn
Tehnoloogia, linlikkuse ja jätkusuutlikkuse ühinemine
Üks pilk Mazda MX-30 R-EV-le ja pole kahtlustki, et see on elegantse ja moodsa välimusega Mazda autode perekonna liige. Kodo disaini uus tõlgendus ühendab minimalismi ja futuristlikud puudutused igapäevase praktilisuse ja silmailu pakkuvate detailidega. Ühelt poolt sportlik, teiselt poolt rafineeritud ja vaoshoitud. See auto ei karda vajadusel näidata, mis puust ta tehtud on. Selle mudeli jõuülekanne kasutab rataste vedamiseks alati elektrit ja elektrisüsteemide laadimiseks rootormootorit. Salongis olles kogete ainult vaikust, mugavust ja tõelist sõidunaudingut. Human Modern disainifilosoofiast ja Jaapani käsitööst inspireeritud Freestyle, laialt avanevad uksed tähendavad, et see auto paistab alati teistest silma.
900 562 1 2 Design
Viie aastakümne jooksul täiustatud tehnoloogia
Pool sajandit on Mazda püüelnud tipptasemel inseneeria esirinnas olemise poole. See pühendumus progressile on ilmale toonud legendaarse pöörleva mootori, Mazda insenerliku innovatsiooni sümboli. Nüüd esitleme uhkusega MX-30 R-EV mudelit, kus see tuntud tehnoloogia on taassündind ja täidab tipptasemel generaatori rolli. See märkimisväärne segu varasematest kogemustest ja tuleviku uuenduslikkusest demonstreerib Mazda pühendumust kõigi juhtide sõidukogemuse parandamisele. MX-30 R-EV-ga tähistame oma pärandit ja tuleviku ehitamist, pakkudes harmoonilist segu jõust, tõhususest ja jätkusuutlikkusest, mida kõike juhib rootormootori süda. Sellel mootoril on 50-liitrine paak ja 17,8 kWh liitiumioonaku. See tähendab, et generaator toodab piisavalt energiat üle 600 km* läbimiseks. *Põhineb MX-30 R-EV tarbimisel segasõidurežiimis. 1,0 l /100 km.

MILLINE TULEVIKUVISIOON ON TEILE LÄHEMAL?


MILLISED ON ERINEVUSED HÜBRIIDAUTO JA PISTIKHÜBRIIDI VAHEL?

Peamine erinevus tavalise hübriidi ja pistikhübriidi (PHEV) vahel on nende laadimissuutlikkus ning ainult elektrienergial läbitava vahemaa suurus.

Tavalises Mazda hübriidautos, nagu näiteks 2 Hybrid, laaditakse akut regeneratiivpidurduse ja sisepõlemismootori abil. Selle tulemuseks on tavalise bensiinimootoriga autoga võrreldes kõrgem kütusesäästlikkus ja väiksem CO2 emissioon.

Ja pistikhübriid (PHEV) mudelid, nagu CX-60, on varustatud süsteemiga, mis võimaldab aku laadimist läbi välise toiteallika. See tähendab, et võite eeldada ainult elektrienergial sõites palju pikemat tööulatust. See funktsioon võimaldab lühema vahemaaga sõite läbida ainult elektrienergia jõul, mille tulemuseks on veelgi suurem kütusesäästlikkus ja väiksem mõju keskkonnale. Sisuliselt pakuvad Mazda PHEV-id paindlikkust valida elektri- ja bensiinimootori vahel, optimeerides samal ajal tõhusust ja jõudlust. Tavalistel hübriididel on samad eelised, ainult piiratumad.

Kui 2 Hybrid on väike, klassikaline hübriidauto ja CX-60 võib olla kas diislil töötav pistikhübriid või bensiinil töötav PHEV, siis mõlemad autod pakuvad eri moel samu eeliseid. Kui olete rooli taga, on reisimine tõhusam ja keskkonna vastu palju sõbralikum.

Mugavus igas kilomeetris?

Olenemata sellest, kas sõidate varajastel hommikutundidel või hilisõhtul, saate ringi liikuda väga vaikselt, ebavajalikku müra tekitamata. Mazda CX-60 saab lülitada elektrilisse sõidurežiimi. Tänu sellele saate liikuda mugavalt ja vaikselt, naabreid või lähedasi segamata. Tunnetage modernse elu mugavusi.

Cx 60 Autumn Edition 1400X800

Tehnoloogilised eelised Hübriidis - PHEV MAZDA autod

Tehnoloogilised uuendused, mis teevad Mazda PHEV-hübriidid silmapaistvateks, on üks esimesi põhjuseid, miks paljud juhid selle auto valivad.. Kooskõlas töötav elektri- ja 2,5-liitrine bensiini- või 3,3-liitrine diiselmootor loovad unustamatu sõiduelamuse. Just tehnoloogia abil suudavad hübriidid, nagu CX-60, täita kõiki juhtide ja kaasreisijate vajadusi. Just see peaks teid naeratama panema iga kord, kui Mazda CX-60 rooli istute.

Medium Human Centricity Still006 16X9
Turvalisus suure “T”-ga
Süsteemid nagu kohanduv püsikiirusehoidik (i-ACC) ja SCBS (nutikas linnapidur) vähendavad vea tegemise tõenäolisust ning aitavad kaasa teie ohutusele. Samal ajal aitavad need tehnoloogiad navigeerida liiklust ka näiteks tipptunnil, lubades teil end rooli taga lõdvestunumalt tunda.
Cx 60 Takumi Interior Nappa
Isikupärastamine
Mazda CX-60 demonstreerib tõeliselt hästi sõidu isikupärastamise võimalusi. Uuenduslik Mazda juhi isikupärastamise süsteem tunneb nutikalt ära juhi ja reguleerib koheselt vastavalt istmeid, peegleid ja rooli, konfigureerides kõik ideaalsesse asendisse. See tagab, et iga kord, kui rooli istute, on teie mugavus esikohal, tugevdades teie sidet CX-60-ga.
Cx 60 Khe1 Kr9peab 51K Kg5 Int Exclusiveline
Tundlik Käigukast
See on enamat kui lihtsalt ruumikas linnamaastur. See on enamat kui lihtsalt rajaleidja, kes ületab kõik ettesattuvad takistued. Vaid elektri jõul läbib teie CX-60 E-SKYACTIV PHEV 2,5 63 km* ja täis kütusepaagiga saate läbida sadu kilomeetreid**. *-Energiatarbimine on 17.1 kWh/100 km **-Kombineeritud kütusekulu on 1,5 l/100 km.