Mida peaksite teadma maasturite kohta?

KAASAEGSED linnamaasturid: ELEKTRILISEST LINNAVALLUTAJAST KUNI AKTIIVSE ELUSTIILIGA INIMESTE PEREAUTONI

Kaasaegsed linnamaasturid annavad vabaduse valida ja osta täpselt seda, mis parasjagu kõige paremini sobib. Meeldigu sulle stiilsed linnasõiduks kohandatud elektriautod, tõhusa sisepõlemismootoriga sõidukid või praktilise nelikveoga mudelid – linnamaasturid on äärmiselt mitmekülgsed ja vastavad paljude erinevate juhtide vajadustele.

200203 Mx 30 Exterior Gallery Overlay 04 1800X851px

EI ERINE VAID ELEKTRI POOLEST

Säästlikud ja keskkonnasõbralikud elektriautod võivad väljendada ka isiklikku stiili. Elektrilise Mazda MX-30 tunneb ära juba esimesest pilgust – linnamaasturi julge ja väljendusrikas välimus meenutab traditsioonilisi tippmudeleid, kuid lisadetailid annavad sellele täiesti unikaalse ilme. Seejuures on MX-30 laiade mustade rattakoobaste järgi kohe linnamaasturina äratuntav.

Selle elektriauto eripäraks on vastassuundades avanevad uksed. Nii loodi dünaamiline kupeelaadne kere, milles on säilinud praktilisus ja elektriauto kompaktsus.

MX-30 juhi või kaasreisija istmele on väga mugav istuda, samas kui tagaistmel sõitvate reisijate jaoks teeb autosse sisenemise lihtsaks keskse piilari puudumine. Seda lahendust hindavad kindlasti väikelastega vanemad, kuna laste autosse ja sealt välja aitamine on tänu uudsele konstruktsioonile eriti mugav. Väiksemate reisijate ohutusele aitab kaasa ka asjaolu, et tagumised uksed ei avane enne, kui esiuks on avatud. Sedasi ei saa lapsed autost välja enne, kui vanemad on veendunud, et see on ohutu.

Elektrilise linnamaasturi kiiretempolise linnaeluga sammu pidav mootor pakub üle 140 hj ja 265 Nm pöördemomenti ning tagab sujuva ja jõulise kiirenduse igal hetkel, kui gaasipedaali vajutatakse. Enam kui 35 kWh mahutavusega aku võimaldab ühe laadimisega sõita kuni 200 km, mis tähendab, et linnas saab sõita ilma ühegi piiranguta.

Mazda MX-30-ga saab lähemalt tutvuda või ennast proovisõidule registreerida aadressil:

STIILNE, KUID MUGAV JA TURVALINE

Ei ole sugugi haruldane, et autodes ohverdatakse mõned omadused teiste nimel – näiteks autot sportlikumaks muutes kannatab tavaliselt mugavus ja vastupidi. Kui rõhuda rohkem stiilile, tuleb ohverdada praktilisus. Mazda CX-30 jätab need dilemmad ajalukku.

CX 30 Exterior 3

Stiilne disain

Mudeli stiilne ja soliidne disain ei jäta kedagi külmaks ning standardvarustusse kuuluvad LED-esituled toovad disainile veelgi rohkem tähelepanu. Kõrgem põhi sobib suurepäraselt voolujoonelise siluetiga. Selle linnamaasturiga sõites tunned end mistahes keskkonnas mitte ainult mugavalt, vaid ka tähelepanu keskpunktis – seda tänu Mazda minimalistlikule disainile ja siseviimistluses kasutatud ülimalt kvaliteetsetele materjalidele.

Mazda CX-30 välisilme

NAUTIGE SÕITU TÕELISELT JA TUNDKE END ALATI ENESEKINDLALT

Kõrgema kliirensiga autod suudavad paljusid takistusi kergesti ületada, kuid ekstreemsetes oludes peetakse juhitavuse poolest paremaks samas suuruses sedaane või universaale. Mazda CX-30 muudab G-Vectoring Control Plus süsteemiga aga seniseid arusaamu, lihtsustades libedatel teedel sõiduki juhtimist ja suurel kiirusel sõiduraja vahetamist.

KOGU PEREGA AKTIIVSEKS AJAVEETMISEKS

SUV ehk “Sport Utility Vehicle” tähendab inglise keeles linnamaasturit. Sõna “sport” seostub selles kontekstis sportlike tegevustega. Maastikurattad? Suusatamine? Veesport? Suuremad autod vastavad nendele küsimustele ühehäälselt – jah! Erinevalt tavapärastest universaalidest või sedaanidest võimaldavad keskklassi linnamaasturid sõita vabalt ka looduse kaugematesse nurkadesse.

Camovi

i-ACTIV

Sel põhjusel on Mazda CX-5 ideaalne valik neile, kes soovivad mitmekülgset autot, millega mugavalt pereliikmeid tööle või kooli sõidutada ja vabal ajal linnast väljas aega veeta. Selle tagamiseks on linnamaasturil innovaatiline i-ACTIV nelikveosüsteem, mis jagab mootori jõudlust vastavalt tegelikele liiklusoludele. Süsteem kogub andmeid 27 erinevalt andurilt, mis ei jälgi ainult rataste pöörlemisnurka või pidurdusjõudu, vaid ka õhutemperatuuri ja isegi klaasipuhastite tööd. Andurite andmed aitavad i-ACTIV-il muutuvateks tingimusteks valmistuda ja neile kohe reageerida.

2021 CX 5 IPM5 GER(LHD) C30 EXT High+ Min

VÕIMSAD JA ÖKONOOMSED MOOTORID

2-liitrine Skyactiv-G mootor saavutab optimaalse 165 hj jõudluse, millest piisab nii linna- kui ka maanteesõiduks. Võimsam 194 hj 2,5-liitrine Skyactiv-G mootor sulandub suurepäraselt CX-5 iseloomuga, muutes linnamaasturiga sõitmise veelgi nauditavamaks. Mõlemad mootorid suudavad vedada kuni 2000 kg kaaluvat haagist, seega on saab haagissuvilaga veelgi pikemaid sõite ette võtta.