Mazda 3 aastaauto

X = VÕIME MUUTA

Mootor Skyactiv-X muudab kõike. Meie suunanäitajatest inseneridel õnnestus see, mis teistel ebaõnnestus. Skyactiv-X põletab tänu meie süüteküünaldega kontrollitava kompressioonsüüte (SPCCI) tehnoloogiale bensiini palju tõhusamalt. See annab rohkem energiat, aga tekitab vähem heitgaase ja kasutab vähem kütust kui tavaline bensiinimootor. See tagab parema sõidu kompromisse tegemata.

 

HEITMED : 122 G/KM* CO2

TÕHUSUS : KOMBINEERITUD KÜTUSEKULU 5,4 L / 100 KM

VÕIMSUS 180 HOBUJÕUDU

Tõhusus, Heitmed, Võimsus

Kuidas see töötab?

Skyactiv-X kasutab ainulaadset Mazda süüteküünaldega kontrollitavat kompressioonsüüte (SPCCI) tehnoloogiat.

MAZDA SKYACTIV-X

SPCCI

SPCCI ühendab diiselmootori kütusesäästlikkuse bensiinimootori võimsuse ja juhitavusega. Mootor lülitub sujuvalt tavapärase süüteküünalde ja kompressioonsüüte režiimi vahel ümber nii, et lahja kütuse-õhusegu pressitakse kokku ning kütus põleb tõhusamalt. See on parim kombinatsioon.

MAZDA SKYACTIV-X

PARIM NII DIISEL- KUI KA BENSIINIMOOTORIST

Skyactiv-X on suure pöördemomendiga võimas bensiinimootor, mis kulutab kütust nagu diiselmootor. See on vastuvõtlikum, tõhusam ja keskkonnasõbralikum.

 

SKYACTIV-X :

  • KÜTUSESÄÄSTLIKKUS
  • SUUR PÖÖRDEMOMENT
  • KIIRE REAGEERING
  • SUURE VÕIMSUSEGA PISTIKUPESAD
  • MADALAM SOOJUSENERGIA TOOTMINE
  • HEA HEITGAASIDE PUHASTUS
Mudelid murrangulise mootoriga Skyactiv-X

Väärtused kehtivad uhiuuele Mazda3 sedaanile 2,0 Skyactiv-X Vision MT. Viidetes on kombineeritud väärtused vastavalt uuele WLTP testimismeetodile.