ERIPAKKUMISED
Vaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
Nii elektri- kui ka sisepõlemismootoritel on oma eelised. Nende tehnoloogiate ühendamine ei anna tulemuseks mitte ainult auto, mis ühendab ökonoomsuse ja praktilisuse, vaid ka sõitmislõbu. Just selle on Mazda insenerid saavutanud PHEV, traditsioonilise hübriidi ja isegi spetsiaalsete R-EV hübriidtehnoloogiate kasutuselevõtuga.
Hübriidauto kasutab kahte või enamat energiaallikat. Enamasti kasutatakse traditsioonilise sisepõlemismootori ja elektrimootori ning spetsiaalse akusüsteemi kombinatsiooni.
Mazda hübriidautodel leiate tavaliselt SKYACTIV® sisepõlemismootori, mis on valmis ja kalibreeritud töötama kooskõlas elektrisüsteemiga.
Sisepõlemis- ja elektrimootori kombinatsioon võimaldab sõidukil kütust efektiivsemalt kasutada, vähem saasteaineid väljutada ning paljudel juhtudel, paremat töövõimet näidata.
Kui istute hübriidauto rooli taha, tunnete kohe erinevust. Tunnete alati auto üle kontrolli ja saate nautida madalat kütusekulu, sest teil on võimalus vahetuda erinevate sõidurežiimide vahel või lasta autol seda enda eest teha.
Pakkudes paindlikke finantseerimislahendusi, tagasiostuvõimalusi ja mugavat veebikonfiguratsioonitööriista, aitame paljudel klientidel leida enda jaoks ideaalse Mazda hübriidi. Hindate koheselt vähendatud kütusekulu ja lõbusat sõidukogemust!
Enamik hübriidautosid salvestab elektrienergiat regeneratiivpidurduse ajal, kus generaator muudab aku laadimiseks kineetilise energia elektrienergiaks. Auto arvuti saab valida, millal kasutada elektrimootorit, sisepõlemismootorit või nende kahe kombinatsiooni, optimeerides sellega tõhusust ja jõudlust vastavuses sõidutingimustega. Mazda juhid saavad ise sõidurežiime vahetada ja seda kontrollida.
Kui jälgite hübriidmootori tööd, näete tavaliselt, et elektrimootor asub tööle madalamatel pööretel, sisepõlemismootor SKYACTIV käivitub aga suurematel pööretel.
Sellegipoolest, et vastata küsimusele, mis on hübriidauto, peame mõistma, et hübriidtehnoloogiat on rohkem kui ühte tüüpi.
MHEV HÜBRIIDID
Mild Hybrid (MHEV) on hübriidauto, mis kasutab elektrimootorit, et anda sisepõlemismootorile lisajõudu, parandades kütusesäästlikkust, kiirendust ja vähendades heitgaase. MHEV-süsteemis ei saa aga elektrimootor olla ainus tõukejõud.
Lühidalt öeldes, MHEV ei saa töötada ainult elektrirežiimis.
Kui tekib küsimus, mis on hübriid, mõtleb enamik inimesi seda tüüpi süsteemile ja jõuülekandele.
Näiteks Mazda2 Hybridis töötavad elektrimootor ja sisepõlemismootor kooskõlas, et saavutada parim kütusesäästlikkus. Süsteem reguleerib automaatselt mõlema mootori tööd, et tagada sujuv ja nauditav sõidukogemus, täites samal ajal juhi nõudmisi.
Sellisel autol on suhteliselt lühike elektriline sõiduulatus. See sobib ideaalselt lühikeste vahemaade või madala kiirusega sõitmiseks, pikendades seega ka sisepõlemismootori eluiga.
PHEV-il (pistikhübriidil) on suurem akuvõimsus kui tavapärasel hübriidil, niiet seda saab laadida välisest energiaallikast. PHEV-iga saate läbida palju suuremaid vahemaid ainult elektrienergia toel.
Pistikhübriidiga sõites saate nautida mitmeid elektriautode mugavusi ilma, et kaotaksite sisepõlemismootori praktilisuse, mis tuleb eriti kasuks pikematel sõitudel või suurematel kiirustel. Selline süsteem on CX-60 linnamaasturil.
MX-30 R-EV-l on ainulaadne rootor-hübriidsüsteem. Auto kasutab Mazda ikoonilist rootormootori tehnoloogiat generaatorina, et laadida autot edasi liikuma panevat elektriakut.
See uuenduslik disain ühendab elektrimootori eelised kõrgetel pööretel töötava rootormootori nõuetele vastavate omadustega, mille tulemuseks on sujuv ja nauditav sõidukogemus. Ja nagu hübriidile omane, on kütusekulu väga väike!
Rooli taha istumine on seda väärt.
Mazda hübriide on erinevat tüüpi ja erinevate konfiguratsioonidega. Need võivad teid rõõmustada: ökonoomsuse, jõudluse, lõbusa sõidukogemuse või mugavusega kõrvalistmel. Laia mudelivaliku ja rohkem kui üht tüüpi hübriidjõuülekandega valikus leiate täpselt selle, mis vastab teie vajadustele ja ootustele. Diislikütusest rootor-hübriidini, Mazda muudab lühi- või pikamaasõidu veelgi ökonoomsemaks!