
Hind alates 46 900€
Mazda CX-60
Linnamaastur
Hind alates 46 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 878€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 28 977€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 25 490€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 19 755€
Luukpära
Hind alates 21 700€
Luukpära
Hind alates 37 380€
Elektriauto
Hind alates 30 857€
Roadster
Hind alates 35 657€
RF
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADVarustus, mis väljendab isikupära ja lisab funktsionaalsust
VaataMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATA13. jaanuaril tegi Brüsseli autonäitusel oma Euroopa debüüdi uus Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV pistikhübriid, milles toetab võimsat elektrimootorit generaatorina rootormootor. Pistikhübriidmudel on järg 2020. aastal Mazda elektrifitseerimisprogrammi lipulaevana tutvustatud MX-30 elektriautole ning Euroopa-välistel turgudel pakutavale MX-30 kerghübriidile.
MX-30 e-Skyactiv R-EV jääb truuks samadele väärtustele, mis on juba tuttavad MX-30 juures, kuid avab samas uusi võimalusi pistikhübriidsõiduki kasutamiseks elektriautona. Uus mudel suudab täislaetud akuga läbida kuni 85 kilomeetrit (WLTC), mis on piisav igapäevasõitude tegemiseks, pikemateks sõitudeks tuleb appi generaator. Rattaid käitab alati vaid elektrimootor.
Mazda valis uues pistikhübriidmudelis generaatorit ja võimsat elektrimootorit toetama uue rootormootori tähisega 8C, sest rootormootor annab piisavalt jõudlust, aga tema keskkonna jalajälg on väike. Efektiivne elektriline jõuajam toimib üheskoos 17,8 kW liitiumioonakuga ja 50 liitrit mahutava kütusepaagiga, andes tulemuseks unikaalse lähenemise pistikhübriidile ja igati konkurentsivõimelise sõiduulatuse.
MX-30 e-Skyactiv R-EV sobib hästi ka aktiivse elustiiliga inimestele, seda tänu 2- ja 3-faasilise AC-laadimise ning kiire DC-laadimise toele, 1500-vatisele vooluväljastusvõimekusele ning kolmele erinevale sõidurežiimile: Normal, EV ja Charge. Tänu võimsale 125 kW elektrimootorile on MX-30 pistikhübriidversioonil koguni veidi parem jõudlus kui täiselektrilisel sõsarmudelil.
Brüsseli autonäitusel näidatud MX-30 e-Skyactiv R-EV on Edition R erimudel, mis on saadaval kohe, kui uus sõiduk müüki jõuab. Edition R erimudeli disainis torkab silma Maroon Rouge Metallic aktsentvärv, mida kasutatakse katusedetailidel. Sama värvitooni kasutati ka Mazda esimese sõiduauto R360 Coupe katusel. Kere ning sõitjateruum on viimistletud mustaga tooniga. Erimudelil on kordumatud disainielemendid, nagu näiteks rootorikujulised tikitud embleemid põrandamattidel ja istmete peatugedel.