6-kohalises variandis saate valida mugava keskkonsooliga kaks kaptenitooli või väikese vahekoridoriga istmed, mis võimaldab lastel mugavalt kolmandasse istmeritta pääseda. Samuti on täiustatud istmete ventilatsiooni. Mazda 7-kohaline auto mahutab esimeses reas 2, teises 3 ning viimases reas 3 sõitjat.
Sedaan või luukpära? Luukpäral on palju kasulikke omadusi, ja sedaanil samuti. Tutvuge Mazda sedaanide ja luukpärade erinevustega.
Puuteekraanidega nutitelefonid on viimase kümnendi jooksul pea täielikult asendanud traditsioonilised nuppudega telefonid. Täpselt samamoodi on tehnoloogia areng jõudnud ka automaailma.
Kerghübriid on väga mugav hübriidauto, sest sellega on kerge toime tulla, see on odav ja sellel on palju eeliselt bensiiniautode ees.
Suure pakiruumiga pereauto on paljude perede vajadus. Pereauto võib olla nii sportlik ja elegantne ja ka maastur.
Usaldusväärse sõiduki valimine tasub end ära ja Mazda on tõestatult kõige usaldusväärsem automark
Uue auto ostmine ei pea enam unistuseks jääma, seda tänu erinevatele lahendustele, mida uue auto ostu finantseerimiseks pakutakse. Vaatame neid võimalusi lähemalt.
Enne kui täielikult elektriline tulevik kätte jõuab, on tänapäevase sisepõlemismootoriga ökonoomse auto soetamine igati pragmaatiline valik.
Iga uus auto, olgu see elektriline, hübriid või sisepõlemismootoriga, nõuab omanikult suuremal või vähemal määral hoolduste peale aja kulutamist.
Eksperdid tõdevad, et klientide südamete võitmiseks peavad tootjad kombineerima nii tugeva esmamulje kui ka tõhusalt toimiva tehnoloogia ja suurepärase sõidukvaliteedi.
Consumer reports hindas Mazda sõidukid parimateks, konkurents esiviisikus on aga tihe
“Lihtsusta, siis lisa kergus,” ütles Colin Chapman, legendaarne autoinsener, leiutaja ja arendaja, kirjeldades nii sportautode ehitamise valemit.
Meeldigu sulle stiilsed linnasõiduks kohandatud elektriautod, tõhusa sisepõlemismootoriga sõidukid või praktilise nelikveoga mudelid – linnamaasturid on äärmiselt mitmekülgsed ja vastavad paljude erinevate juhtide vajadustele.
Harjumus üha suuremaid sõidukeid valida ei mõjuta ainult autosid, vaid ka turu trende. Enamik tänastest uutest mudelitest on kõrgema põhjaga linnamaasturid.
Uute autode puhul kindla perioodi jooksul kehtiv garantii tagab võimaluse nautida sõidurõõmu ilma ootamatute kuludeta. Siiski on üllatuste vältimiseks oluline peamiseid garantiitingimused ja nõuded endale selgeks teha.
Kerghübriidid: parem dünaamika ja madalam kütusekulu ilma märkimisväärse investeeringuta
Autoostjatest rääkides võib tihti märgata huvitavat paradoksi: kuigi linnamaasturite ostjad tahavad maksimaalset turvatunnet, siis paljude jaoks tundub salongist uue auto ostmine ebamõistlik.
Madal kütusekulu on täna olulisem kui kunagi varem: kütusehinnad on kõigi aegade kõrgeimad ning loodust saastavaid autosid maksustatakse mitmel pool järjest karmimalt.
Autoeksperdid on üldiselt seisukohal, et tänasel päeval on keskkonnale ja rahakotile mõeldes tõenäoliselt kõige paremaks valikuks hübriidauto – seda eriti ettevõtete puhul, kus tööautosid kasutatakse ka erasõitudeks.
Tänapäeval on autoostjate ja autojuhtide kõnepruuki lisandumas uusi tehnilisi lühendeid, mille täpset tähendust võib olla esimese hooga päris keeruline ära arvata. Kuigi enamik teab, mida tähendavad lühendid nagu ABS või ESP, on tehnoloogia kiire areng toonud kasutusse ka kolm uut olulist lühendit: HEV, MHEV ja PHEV.
Hübriidsõidukite jõuallikaks on sisepõlemismootor ja üks või mitu elektrimootorit, mis kasutavad akudesse salvestatud energiat. Hübriidautot ei saa laadimiseks tavapärasesse vooluvõrku ühendada, vaid selle asemel laetakse akut regeneratiivse pidurdamise ja sisepõlemismootori abil.
On aika saada uudet innovaatiot tien päälle. Mazdan uusimmissa malleissa tulevaisuus on jo täällä. Polttoainetehokkuus, matalat päästöt ja ajomukavuus niin kuljettajalle kuin matkustajalle. Nämä sanat kuvaavat parhaiten Mazdan Plug-in hybridiautoja, joihin on yhdistetty perinteikästä japanilaista insinööritaitoa ja uusinta teknologiaa. Mazda PHEV-autot vievät ajokokemuksen aivan uudelle tasolle.
Nii elektri- kui ka sisepõlemismootoritel on oma eelised. Nende tehnoloogiate ühendamine ei anna tulemuseks mitte ainult auto, mis ühendab ökonoomsuse ja praktilisuse, vaid ka sõitmislõbu. Just selle on Mazda insenerid saavutanud PHEV, traditsioonilise hübriidi ja isegi spetsiaalsete R-EV hübriidtehnoloogiate kasutuselevõtuga.